wtorek, 8 marca 2016

Erin Hunter- Wojownicy- Ucieczka z dzicz Tom 1

heyy, heyy! 


Kilka dni mnie nie było ze względu na próbne egzaminy i naukę oraz moją lekturę od Wydawnictwa Nowa Baśń. Właśnie skończyłam ją czytać i wpadłam do was z recenzją. Pierw wam powiem że przesyłka przyszła bardzo szybko oraz dostałam Michałka włącznie z książką. Mała rzecz a cieszy ^-^ Według mnie, był to fajny gest :)

Cat Warrior okładka książki  Autorka: Erin Hunter

Tłumaczenie: Katarzyna Krawczyk

Moja Opinia: Gdy pierwszy raz spojrzałam na książkę, pomyślałam- WOW okładka i opinie... *-* Byłam bardzo ciekawa książki. Niby nie ocenia się książki po okładce ale większość z nas idąc do biblioteki nie szukając czegoś specyficznego- patrzy na okładki a następnie na tył by się dowiedzieć o czym jest a następnie podejmujemy decyzję. No, ale wracając do książki... Patrząc na tył i dowiadując się że książka jest o kotach- pomyślałam że może to być trochę dziecinne, ale gdy zaczęłam czytać zmieniłam zdanie. Książkę bardzo łatwo i szybko się czyta. Lektura szybko wciąga poprzez dużą ilość detali co pozwalało mi wyobrazić scenerię jak i momenty. Uwielbiam tego typu detalowane lektury ze względu na to że wciągają  jak i pozwala się zatopić. Szczerze to opowieść jest sama w sobie nie przewidywalna- dużo się dzieje, a osoby bardzo uczuciowe jak ja mogą pozwolić łzom płynąć. Są momenty bardzo wzruszające ;') Książkę, najbardziej bym poleciła osobom uwielbiającym fantazję i przygodę jak i miłą lekturę.

Opis: Domowy kociak postanawia się odważyć i zajrzeć do lasu gdzie ląduję pod łapami ucznia, a przyszłego wojownika. Zaskoczone jego umiejętnościami wojowniczymi- wojownicze koty z Klanu Pioruna oferują mu miejsce w Klanie. Oczywiście, domowy kociak zgadza się i otrzymuje imię Ognista Łapa. Życie w Klanie jest dla niego pełne przygód i wrażeń. Ma w nim przyjaciół jak i wrogów. Niestety dochodzi do konfliktu który kończy się poważnymi stratami między innymi spowodowane różnicami, kłamstwami, strachem i zdradami. Jednakże lojalność jak i siła Ognistej Łapy odmieni losy ziemi Klanu.

Koszt od wydawnictwa: 34.90zł

Liczba stron: 331

Ocena: Osobiście oceniłabym książkę na 8.5/10 gwiazdki i polecam szczególnie dla wielbicieli fantazji :3

A tak na tle chciałabym dodać że rozmawiałam z koleżanką o książkach i wpadłyśmy na temat książki. Jest ona Angielką i przeczytała prawie wszystkie części to mi dużo mówi o tym że książka jest bardzo popularna. Ona również twierdzi że książka jest cudowna więc oby dwie Polecamy!


Mam nadzieję,  że w niedalekiej przyszłości dostanę kolejne książki od wydawnictwa i będę mogła się z wami podzielić opinią  =3

Do następnego! 


17 komentarzy:

  1. A book I will enjoy reading I like that it contains loyalty and strength. Great review

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekonałaś mnie do tej książki:) Niedługo mam iść do biblioteki, więc może ją wypożyczę;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. I wish I had more time to read, but at the moment time is on the essence, tho. Happy Thursday, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że nawet taka drobna rzecz Cię ucieszyła, tak trzymaj! Świetna recenzja, jednak z tego, co czytam fabułę, raczej książka nie jest w moich klimatach. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa książka :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamierzam kupić :O
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog, podoba mi się
    zapraszam do mnie
    http://strozynskamarysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie się prezentuje :D

    obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga :D
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach ta okładka! :) sama ona ciekawi i zachęciłaby mnie do sięgnięcia po książkę! Też bym chciała dostawać takie przesyłki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam i nie wiem czy w sumie chcę. Ostatnio nie mam czasu na książki, a po drugie o zwierzętach jakoś nie za dobrze mi się czyta. Kiedyś wzięłam się za książkę o owcach. Nie przetrwałam nawet do połowy. Po prostu nie mogłam tego ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie czytałam ale z tego co tu piszesz wydaje sie być ciekawa :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Książkę czytałam i muszę przyznać, że bardzo mi się podobała. Jest warta uwagi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomimo że mówisz, że jest super... ta kocia wizja mnie nie przekonuje, hah :)
    Ojć, egzaminy :C
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki pod zdjęciami ? Odwdzięczam się :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/its-spring_23.html

    OdpowiedzUsuń
  15. wydaje się ciekawa ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. CHętnie przeczytam tą książkę. :) Zapraszam do mnie http://takamarysia.blogspot.com/ Dopiero zaczynam ale mam nadzieję że ci się spooba ;)

    OdpowiedzUsuń