piątek, 11 kwietnia 2014

Wiosna *-*

Czesc kochane ! Przepraszam za dlugo nieobecnosc ale jakos nie bylo weny , ochoty i zbytnio czasu .Teraz mam wolne i postaram sie dodawac posty przynajmniej raz w tygodniu .Postaram sie ; ) Ostatnio napisala do mnie jedna z czytelniczek o tym ze czeka juz ponad miesiac na posta ; / Zrobilo mi sie glupio ale ten milo z tego powodu bo ktos pamieta ale tez ze zaniedbalam :c Jednakkk , powie moze mi ktos jaka jest pogoda w Polandii ? W Angli (przynajmniej u mnie w miescie ) jest coraz cieplej . Wystarczy bluza lub sweterek ale rózniez bylam na ramiaczka i wcale nie zmarzlam . Duzo osób juz chodzi w sukienkach oraz krótkich spodenkach ... Wkoncu ! Nie moge sie doczekac kiedy ja w koncu zaczne ubierac sukienki *-* W kazdym razie dzis bedzie post z outfitami ; ) Pewnie macie niektóre podobne rzeczy w swojej szafie ;* Przeciez nie musi byc oryginalne , prawda ?

Enjoy ! ;*
 
Mam takie trampeczki *-*
     Wczoraj bylam podobnie ubrana ; )




Mam nadzieje ze podobaja wam sie zestawy ;*
Który najlepszy ? ; ) 

Zapraszam na ask'a . Pytajnie ;*



Paaa ;* Do nastepnego ; )
Co chcielibyscie w nastepnym poscie ? 











11 komentarzy:

  1. Fajne stylizacje :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool picks you look fabulous in that awesome outfit.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza i ostatnia stylizacja najbardziej mi się chyba spodobała :3
    Jaki Ty masz prześliczny design! *O*

    Wpadnij do mnie, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, a ja z pewnością się odwdzięczę ;)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne :) co powiesz na wspólną obserwację?
    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni zestaw jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely sets! and i love your outfit as well ;)
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    OdpowiedzUsuń
  7. these are all lovely outfit! so perf!

    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przed ostatni zestaw najlepszy zwłaszcza spodnie!!

    Zapraszam do siebie sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne stylizacje,może się zainspiruję. :)
    zapraszam do mnie - http://fit-weight-loss-1996.blogspot.com/
    dopiero zaczynam, ale liczę na twoją pomoc.
    zrewanżuję się. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne komplety :) Też się cieszę że w końcu znów jest ciepło :*

    OdpowiedzUsuń