poniedziałek, 6 stycznia 2014

Szkola ; )

Hey ! Dzis byl mój pierwszy dzien w szkole od przerwy swiatecznej ; ) Ciezko sie wstalo ; /
Nie bylo milo ; ( No ale có . trzeba to trzeba ;* Wiec przechodzimy do posta ; ) Chcialabym was napisac o mundurku = ) kazda szkola praktycznie ma inny muntrurek , mój sklada sie z :

  • blazer (marynarka) z logo szkoly
  • biala koszula 
  • czarna spodnica lub spodnie
  • czarne lub cialowe rajstopy
  • czarne lub biale skarpetki 
  • czarne buty 
Niestety jest trohe czarno ; / Zdjecia pokaze wam w nastepnym poscie ;* 
Ale ja zawsze mam problem z butami ! Wciagu roku mialam 5 lub nawet wiecej par butów , jednak caly dzien w nich spedzam ; 3 Dzis bylam po kolejne buty ; ) Ostatnie które mialam to creepers , jednak na poczatku strasznie i to strasznie obtarly i do tego wytrzymaly 2,5 miesiaca ; / Podeszla zaczela sie odklejac ! 
Natomiast dzis kupilam sobie buty typowo do szkoly , cena jest nie mala . W sklepie £50 ; / 
Nie sa one zbyt piekne natomiast sa wygodne i zbyt szybko sie nie zniszcza ; ) Kickers shoe 


W nastepnym poscie mundurek ! < 333 
Paaa

13 komentarzy:

  1. My mamy jesli chodzi o opis bardzo podobne mundurki :P
    http://kolorowyszaldodatkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam mundurka w szkole :)
    jagodzianka2002.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Best of luck in school.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłaś dzisiaj w szkole?! Przecież dzisiaj jest święto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ; / Mieszkam w Angli a tu nic takiego nie ma = )

      Usuń
  5. ja mam tylko mundurek taki polar ;p kamizelke:D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w szkole w Polsce na szczęście usunęli mundurki, gdy szłam do 2 klasy podstawowej

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mam mundurków :()
    Fajne butki ! <3
    Pozdrawiam Kami
    http://smiej-sie.blogspot.com/
    http://wszystkiemojemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mialam mundurek w podstawówce i gimnazjum, w liceum na szczescie nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też chcę creepersy

    http://Fidanzataa.blogspot.com
    a wchodziłaś do wody ,że się odklejało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , nie wchodzilam =) Tak sadze ,ze poprostu lipne wykonanie bo mojej kolezance jakas dziewczyna nadepnela i ala podeszfa sie odczepila ; D

      Usuń
  10. Ja w szkolę nie mam mundurków (choć np. te w japońskich szkołach są tak śliczne, że przeciw takim nie miałabym nic przeciwko xD). Przepiękne creepersy *,*
    natkarblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń