wtorek, 12 listopada 2013

Terranova

Czesc skarbki moje =D Jak tam poczatek ciezkiego tygodnia ? Dzis na ICT (informatyka) pani pomocnicza   usunela i prace !!!! Nie wiadomo po co przychodzi i jeszcze czyjes prace usuwa ! 3 minuty przed dzwonkiem , i wez cos zrób ; / Masakra ; (    Ale musze wam powiedziec ze ..... za rózniutko tydzien mam urodzinki (19 listopada ) 14 juz sie zblliza ;D Siedze sobie teraz w mundurku bo zaraz spadam do szkoly , dostane dyptop za Polish GCSE =D Moze wam w nastepnej notce pokaze ; )
A teraz ciuszki z Terranova  < 333

29.90zl54.90zl44.90zl


54.90zl54.90zl49.90zl
59.90zl69.90zl87.90zl
59.90zl79.90zl89.90zl




                                                     Z mody to na dzis juz koniec ; )
                                  Bardzo dziekuje za kazdy jeden komentarz i obserwacje ;*

16 komentarzy:

  1. wspaniałe <3
    poza tym masz przeslicznego bloga! kawai :3
    buziaki ;*
    może wspólna obs? ;)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo.. widzę, że Ty też z listopada :>
    Jak zawsze cudne ciuszki pokazujesz. Nie mogę wybrać która lepsza xD
    Jeden KLIK i już jesteś u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ciuszki :D
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne !!!
    Chabrowa sukienka <33
    Pozdrawiam Kami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre koszulki/ bluzy całkiem w mój gust, szkoda, że trochę drogie ;_;
    Masz cudowny nagłówek, taki.. oryginalny, a nie nudny rządek 3-4 zdjęć koło siebie :3 Ogólnie milutko tu u Ciebie :)
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this selection its all beautiful.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy :) masz super wygląd bloga
    poklikałabyś u mnie w banner choies & oasap? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna nazwa bloga :) i spoko topy:D mi sie podoba ten jeden czarny ;) apraszam do mnie;) ja obserwuje!!!!!!!!!!!! http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. very nice blog im following you
    SadeeStyle While you’re visiting, follow along so we can keep in touch!

    OdpowiedzUsuń
  10. Great Post. Hope you will visit me too.
    Greetings from Pakistan.
    xx

    Maria Speaks Prada

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię ten sklep ;) fajne ciuszki .

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/grey-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny blog, przejrzysty i czytelny:)
    Zachęcam do wzajemnej obserwacji:)
    http://nolongernightmare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta 2 bluza, świetna ;D
    reviews-of-cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta pierwsza bluzka ^_^ Szablon masz bardzo przejrzysty,skromny,ładny :)
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    dosu-i-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń